Broken

Hej!
Det finns så mycket jag skulle vilja berätta, men jag vill ändå inte berätta. Jag väljer att inte berätta det!

Jag är trött för jag gick upp tidigt idag, så sitter här och jäspar hela tiden. Skulle kunna sova, men snart kommer min ida som jag inte varit med på evigheter. Vi ska fika, mysa, prata och leka i snön. Jag har saknat det! MASSOR.

Vill förresten säga att det här är ett väldigt bra inlägg,  http://givemelove.blogg.se/2009/february/utkast-jag-ar.html 
det är typ precis så jag känner för det här med kärlek. Att säga att man älskar någon efter man har varit tillsammans i en dag, en vecka till och med en månad. det tycker jag är rätt löjligt och jag vet att jag gjorde det själv när jag gick i typ sexan. men jag har mognat och blivit äldre och nu vet jag att orden "jag älskar dig" är så himla starka. Och jag vill inte säga det till någon jag inte verkligen känner så för. Det var bra att du skrev det där Amanda, för jag har tänkt att skriva om det så länge. Och du skriver så himla bra, jag känner verkligen igen mig i dina tankar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt du är! Du skriver också väldigt bra & vad du än skriver så håller jag med dig :) Tack ska du ha!

2009-02-23 @ 16:31:09
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0