Sunday

Nu sitter man här efter en till dag i snön, är det bara jag som tycker det kan sluta snöa nu? :S
Jag vill bara ha sommar!
Idag vaknade jag klockan 11 och gick upp och vad gjorde jag? just ja, jag åkte in till torsby för att handla med min syster och mamma. det blev "bråk" eller tjafs, stackars mamma som ville ha sällskap och får två tjuriga tonåringar ist. men allt löste sig. och du vet att jag älskar dig linuspinus <3
efter det har jag bara städat mitt rum, jag hade sån himla stor ilska inom mig(fråga inte varför) så jag rev ut allt skrot ur min garderod så nu får mina kläder faktiskt plats därinne (Y) Jag har i stort sett rensat ut hela mitt liv i form av minnen, ett stor steg för mig som är en sån himla "sprarare". Men nu är det mesta borta. Jag är riktigt nöjd om jag får säga så. Jag har bäddat rent i min säng så längtar efter att få lägga mig där och snosa. Gud se mysigt det är!
Fast det är då man saknar någon att hålla om, men det är inget som är ett måste, jag klarar mig utan boysen nu för ett tag tror jag.  Var inne och kollade förut på vart vi ska bo när vi ska till uppsala, det såg faktiskt skitmysigt ut! längtar faktiskt. nej, nu fixa lite inför kvällen. ha en bra natt allihopa och hoppas ni sover gott :)

Gossip girl var ovanligt bra idag? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0