Wake up on a saturday morning.

Hej allihopa( känns som om jag alltid skriver så?)!
Har helgen varit bra så här långt?
Själv har jag haft en skitbra helg och bättre blir den! Igår var jag och Ida, för linette kunde inte till valberget. skitmysigt. Basta, duscha, fixa och grejsa med oss och bara må bra! Tack gumman för det. <3
Efter det gick vi till lustgården så jag kunde få mat i magen innan träningen och dit kom Linette. Jag stack till träning, dom vet jag inte riktigt inte vad dom gjorde. Jag gick till linette efter två timmars träning. Jag var jättetrött men vi åt mat, såg lite let's dance, skrattade och möljde på det där sättet bara vi kan.
Idag har vi mest slappat och spelat mariocart, jag sög men det gjorde ida också så det är lugnt. ; )




Nu har jag varit ute med sunny, hon studsade fram som om hon inte gått på flera år. Stack huvudet i snön och möljde sönder mig som vanligt. Något som är jobbigt, det är att man aldrig kan vara sur på Sunny. För vem kan va sur på det här facet?


Visst är hon bara underbart gullig?

Nu så hade jag tänkt att duscha och fixa och sen vänta på att umgås med Ida och Max.
Detta har jag längtat efter!

Kommentarer
Postat av: Lina

åå så söt!

2009-02-08 @ 12:39:14
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0