11

Tänkte bara säga att jag fortfarande är sjuk, men jag mår bättre men har hållit mig inne hela helgen och inte träffat någon människa utanför min familj. Var i skolan i fredags och sen innebandyträning(fast var typ inte med alls) och sen gymnastikträning. Åh, vad jobbig dag, det kan jag ju lova. Men sånt är livet. Men skulle nog stannat hemma, det skulle nog varit bäst eftersom jag hade lite feber när jag begav mig hemifrån på fredags morgonen.

Det är förövrigt plus grader här vilket betyder att vi kanske inte behöver åka skridskor på idrotten och ingen är mer glad över det än jag vill jag lova. I idre är det precis så kallt som det ska vara när man ska åka skidor så hoppas det håller sig så nu. 22 januari ska vi dit, Henrik Skoog och hans mamma ska med? Think so, kul :)

Nej, ska dra nu men ha det bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0