falling behind

Hallå allihopa, det har inte blivit så mycket uppdatering på dom senaste dagarna. Har inte haft tid helt enkelt men om ni vill veta vad jag gjort kan ni ju checka Alskamer.blogg.se. Ida har ju också gjort om lite på min blogg också, jättesnällt och nöjd blev jag också. :) Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och är sjuk. jag vill lägga mig i sängen och se massa avsnitt av one tree hill säsong 6. Men vi har inte fått dom avsnitten än. men nu sitter jag lyssnar på lite dead by april, var så längesen  : )

One tree hill är bäst, ingen protest :)
oth

Kommentarer
Postat av: Ida

Men prison break är att bra de me :P

2009-01-04 @ 19:41:09
URL: http://alskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0