Hej du glade

Hej du glade, här får du en spade. Ta och gräv ner dig så slipper vi och så dig ;)
Nejdå, hej allihopa! Haft en bra dag?
Min dag har varit rätt bra, inget dåligt iaf! Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet och göra flätor på mig då. Dom blir mycket finare än mina egna :$  Jag tyckte faktiskt skoldagen segade sig fram idag, och lektionerna kändes långa. Ida och Linette möljer med mig som vanligt och på söndag drar vi till valberget och bastar och myser och fixar. Sen åker vi och köper ben and jerry's och drar hem till nån och kollar one tree hill säsong 6 som malin var så himla gullig och lånade ut till oss. Eller lånar snart ut, Mimmi har ju den i sina ägor just nu! :) Efter skolan var jag ju ledare åt konfa-gruppen. Vi satt och lyssnade på Karin, hon är bannemej cool. Hon har sett så mycket, jag vill också bo i afrika i några år och få uppleva så mycket! Efter konfan fixade jag emmas blogg och tränade lite på engelskan, vi har förhör imorgon men vi ska stå i cafeterian så blir väl inget av med det.

Okej, nu räcker det med mitt babbel ^^ hare bra folket så syns vi och hörs vi en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0