Home

No school today, tror inte nån saknade mig så speciellt ändå så att. Men imorgon blir det skolan, usch.

Jag har haft så himla tråkigt idag, för det mesta har jag varit helt ensam. Som typ dom övriga dagarna det här veckan, sjuk och ensam. Ja, det blir ju inte bättre eller vad säger ni?
Men Lina kom ju hem och vi såg lite på one tree hill, säsong 2 här kommer vi!
Right Lina? :)
Sen tog vi ut granen jag och Lina, knappt så jag orkade det vill jag lova. Herregud, blir ju anfådd bara av att stå upp.
Men det var barr överallt och jag satt ner och dammsög när jag kollade upp och vad ser jag komma emot mig? 
Jo det är ju granen, så jag fick dom sista återstående barren över mig. Haha, vilken upplevelse.
Nej jag ska ta och sova nu. See you all tomorrow.



So tell me, When did you stop miss me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0