No comments

Finns det något värre än att vara sjuk? Och allt det här kom så himla plötsligt, inte visste jag för tre dagar sen att jag skulle sitta här nu med rinnande näsa, igentäppt hals, bultande huvud och knappt kunna stå på benen för att kroppen inte vill det? Jag kanske klagar, och förlåt för det. Men det var ungefär en vecka innan jul jag blev frisk från min 6-veckors hostförkyldning och nu är jag där igen. Jag blir så trött, idag kunde jag fått testa mina nya skidor på fjället men nej, det blir nog inte än på ett tag det. Och undra om första skoldagen på året kommer vara den 8 för Julia Barremyr? I'm not so sure


Snart ska vi förresten söka till gymnasiet, vad i hela världen ska jag bestämma mig för?
Jag är 15 år och det är nu jag ska bestämma linjen för mitt framtida jobb.
Får ni också höra det där om att "Om du nu sen vill byta linje så är ju det lätt"
Men jag vill inte plugga om vi säger frisör i två år och sen bestämma mig för att istället plugga handel i torsby. Det kommer ju ta så himla mycket av tiden, jag vill väl också gå ut med mina vänner. 93:orna. Inga andra. Så för mig är det inte så lätt. Jag vill göra det här valet och sen vara nöjd med det. Men det känns som om det aldrig kommer hända. Och förresten om jag inte går typ frisör känns mitt jobb för mina betyg så bortkastade.

Nej nu orkar jag inte sitta här längre och klaga på allt.
Hoppas ni har det bättre än mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0