vem kan säga hur, bara hur?

lite jobbigt var det i skolan :( usch, jag är ledsen.

I skolan idag flög det stolar och saker överallt och jag satt där och bara väntade på att nått skulle komma flygande, höga röster och helt förvirrade lärare :S knepigt det där.

ont i hjärtat har jag :S konstigt, men det går nog över snart hoppas jag.

konfirmation idag, jag låg typ helt över max för han värmde min knän och halvsov. Jag är nog världens bästa ledare (Y) eller vad tycker ni? men man orkar helt enkelt inte att sitta där pigg och glad varenda gång och bli trakasserad av stig
:( duuuuumma stickan asså!.

men ska nog dra mig till sängs nu och lägga mig och läsa eller nått, det blir bra det. läser nog igenom engelska en gång till också.

Kan du se mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0