Det här är inte sommar





Nu börjar jag faktiskt sakna sommaren. Att sola, bada och bara må bra. Vädret påverkar mig verkligen till 100 %. Jag kan inte beskriva hur skönt det var att vakna upp på morgonen och solen sken. Jag satte mig på cykeln och cyklade till jobbet. När man slutade och kom ut, då sken solen också. Vad kan man göra än att skina tillbaka? Jag märkte direkt att mitt humör sjönk när regnet kom. Jag hatar det!
Det här är inte sommar.

Jag hade en rätt bra kväll igår. Det var lite kallt åt fötterna och händerna men jag fick ju värma mig. Snällt!
Kom hem 2-halv 3. Dom senaste kvällarna har det blivit den tiden jag lagt mig.
Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt. Gå ut och gå en långpromenad. Till kollsberg och bada med Sunny kanske? Vi får se. Och sen ska jag nog sova tidigt idag.

Vi kanske hörs senare? :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, jag blir också sjukt påverkad av väder. >< Men nu verkar det bli finare! :D

2009-07-12 @ 20:51:50
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0