Dolly piglove / lina

Det känns som om det varit en lång dag, jag vet inte riktigt varför. Jag gick upp klockan tio och skyndade mig och drog iväg till gymmet. Efter det var det hem och duscha snabbt för att sen infinna sig på sjukhuset. Nu är leverfläcken bort också. Det gjorde inte alls ont, lite läskigt bara när jag hörde dom klippa bort den och jag kände ingenting men jag visste att det var i mig dom klippte. Fick svar på blodproverna och det var järnbrist jag hade. Så nu blir det att dricka järnsaft ett tag framöver. Det smakar förjävligt. Jag hatar smaken av blod och det är typ det de smakar. Usch!

Sen har jag sovit i några timmar. Skönt.
Nu har jag packat lite och ska snart sova. Imorgon blir det att åka till Idre! :D



Hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0