Längesen

Längesen jag skrev. Men det blev inte på lördan och inte igår heller.
Hade bra dagar med min ida. Vi spelade tennis, var ute och gick, möljde, skrattade,solade, badade, bowlade, hade det mysigt och sånt man gör på semester. Synd var bara att jag var så otroligt trött, jag har nog aldrig varit så trött i mitt liv tror jag!
Jag har inte fått in bilderna på datorn än men det kommer ska ni se.

Igår var vi på upp till motorbanan och kollade lite på när dom körde. Jag kommer ihåg när jag var liten och var uppe och kollade på när dom körde folkrace. Jag satt på en bänk och så kör dom förbi och en rätt stor sten kommer flygande mit mig och hamnar på mitt smalben. Jag kommer ihåg att jag skrek, grät och fick ett stort blåmärke. Illa! Men efter folkracen så åkte vi upp till runnsjön och åt mat, spelade kort och lirade lite biljard. Jag och Rune mot Lina, Mamma och Ingvar och gissa vilka som vann? Jo det var jag och Rune såklart. Men det var faktiskt inte så mycket min förtjänst men det behöver vi ju inte bry oss om. Vi kom i säng runt tolv-ett. Jag hade jätteont i magen och mådde skitilla. Usch, och det slutade inte förren sex-sju imorse.

Idag städade vi Runes lilla stuga och det kan jag ju säga att det var mycket att göra. Stugan är inte stor och det tog ungefär tre timmar att städa! Då kan jag ju lova att det var mycket lort.

Nu har jag varit på friskis och svettis. Det är något jag tycker om riktigt mycket, vi får se om jag hittar något liknande i karlstad så man kan få träna därnere också.




Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Allt från mig för idag :*

Kommentarer
Postat av: Lina

friskis finns i karlstad också! :) jättemånga pass om dagen + gym och spinning! boxning, yoga och sånt finns också :)

2009-07-21 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0