Hallå :)

Hej!
Det blir inte att jag sätter mig så ofta här, men slänger upp ett inlägg nu då. Bara för att jag är positiv och glad för en gång skull. :) Det är sommar, det är sol och man kan bada. Vad mer kan man begära? Jag har tagit mig in på stil, hälsa image i karlstad också och imorgon åker jag och Ida och kollar på lägenheten efter jobbet. Jag har fått pengar för mitt slit på konfirmationen. Jag får pengar snart för sommarjobbet och för att jag tränat gymnastik i vår. Sen så har vi också fått studiebidrag. Ja, det känns rätt gött nu. Jag ska köpa ny telefon!

Allt känns bara så himla bra!
Haha, bilden är hemsk men såhär glad är jag nu!



Vi hörs snart igen :*


BRA LÅT! har lagt upp den förut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, GRATTIS sötnos! :D Bilden är dessutom jättesöt. ;*

2009-06-30 @ 07:19:03
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0