hallå

Ååh, herregud va det har varit full rulle sen i torsdags. Har inte kunnat uppdatera men jag tror ni klarar er ändå. :) Jag vill inte sitta här hela sommarlovet, även om det känns som om det kommer bli så om vädret fortsätter vara såhär. Ska kika lite på yr.no hur vädret blir till veckan... ÅH! Det kommer vara bra imorgon och på måndag sen ska vädret suga! Får hålla tummarna och hoppas att dom har fel.

Jag hade jättekul på sahlströmsgården, sjöng, åt god mat och det var en bra underhållning. Alla var så himla fina, nästan så man blev tårögd. Killarna hade klätt upp sig jättefint och lika så tjejerna. Som sagt, en toppenkväll och jag hoppas jag träffar dom flesta under lovet.

Igår firade vi Lina som tog studenten, skönt för henne att få gå ur. Det verkar så roligt att ta studenten. Alla är så glada och lyckliga. Bara av att se på alla blir man glad. :) På kvällen kom Ida, Malin, Linette och Maja hit och vi åt man, spela kort och skrattade. Världens bästa tjejer :) Fick även sällskap av Jesper, Martin och Oscar ett tag, kul :) Något som var synd är att jag börjar bli sjuk och mådde inte alls bra i slutet av kvällen.

Idag är det värre med mig, men skitsamma. Vi ska ha släkten här idag, runt 30 personer kommer hit. Så det blir fullt hus här hemma. Får ser hur mycket jag orkar, mår ju som sagt inte så bra.

Imorgon ska vi nog iväg till åmotfors och fira martin som också tagit studenten :)



Det blir en bild på mig och en av mina bästa killkompisar på sahlströmsgården!
Alla borde ha en vän som Max! Och ser ni vad snygg han är? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0