Helgen

Har haft en skitbra helg, har inte hunnit uppdatera för har inte suttit vid datorn typ någonting :) men får väl skriva några rader om helgen.

Fredag, midsommar. Jag hade verkligen jättekul :) det var rätt mycket folk här, vi åt mat, pratade, skrattade, spelade kort och spelade kubb och bara umgicks. Dom andra drog ner till torsby, men jag, vickan, jesper och oscar stannade och såg på film. Vi var rätt trötta, eller iaf jag. Jag kom i säng vid ungefär fyra efter några telefonsamtal från martin. Haha :) Jag sov inte så mycket under natten, låg och hostade och störde Vickan. Vaknade klockan nio också, så fick ungefär 4 timmars sömn. Så ska det ju vara.

Men Vickan vaknade ju inte förren klockan halv ett så jag väntade på henne i två timmar först, sen gick jag upp och städade. Vi gjorde inte så mycket under dagen, Vickan åkte hem vid fyra och jag slängde mig i duschen, gjorde mig i ordning och åkte till Ida. Vi gick in till torsby för att spela volleyboll men det började spöregna så vi spelade aldrig volleyboll utan satt där med.. killarna och pratade. Men Ida åkte hem så jag blev ensam. Vi gjorde egentligen inte så mkt men jag hade kul ändå :) När jag skulle åka hem fick martin skjutsa mig, han är snäll han :) Tack! Det var så kallt ute så när jag kom hem hoppade jag i duschen för att värma mig innan jag la mig i sängen och somnade till en film.

Imorse gick jag upp halv tio för att duscha och fixa så jag kunde va i kyrkan klockan elva för att kolla när henrik tog konfirmation. Det gick bra tycker ja. :) Fick följa med hem till dom sen och fira och äta smörgåstårta och sånt :) så kul så.
Vi åkte hem och det var bara hem och vända för vi skulle till farmor och farfar först och hälsa på, sen till mormor och morfar för att hämta markisen. Sen åkte vi hem och åt och satte upp markisen. Sen skulle vi till torsby igen och köpa matsäck :D Och nu är jag hemma, ska snart sova för ska upp tidigt imorgon och jobba. Så ha det så bra så hörs vi sötnosar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0