Skit

Idag har jag inte orken till att blogga.

Jag har skitont i magen.
Jag måste fixa dom sista sakerna i skolan.
Jag måste äta eftersom det enda jag ätit idag är två knäckebröd och en smörgås.
Jag får inte ner maten, det gör ont.
Jag har tränat mina gymnaster i tre timmar med en ond mage.
Morfar har fått en blödning i benet, jag vill till mormor och morfar nu!
Jag vill att mamma ska vara hemma!
Jag vill så mycket mer.
Jag fryser så himla mkt, helt iskall.
Jag är ledsen över att jag ska klaga så mycket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kära sötnos. :(

Jag känner igen alla de där känslorna - trots att scenariona inte har hänt mig. Jag vill typ komma och mata dig med ont-i-magen mat.

Kray på dig!

2009-06-04 @ 22:12:13
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0