tack

Tack alla som svarade på frågan igår! Det betyder faktiskt jättemycket :*

Jag kommer nog inte skriva så mycket idag heller, för ska sova nu. Klockan är 21.20 på en fredag och jag ska sova. Men asså inatt hade jag kramper i benen hela natten så det blev inte alls mycket sömn. Och var på gym i 1 tim och 50 min förut så nu är jag riktigt trött i kroppen och huvudet också faktiskt! Finns egentligen inte mycket att berätta om skolan, vi hade språkdag och det gick rätt bra för våran klass. Vi vann inte men skitsamma. Spelade volleyboll också (Y)

Med magen går det bra också, medicinerna funkar så nu är jag fit for fight igen vill jag lova! Nä, nu ska jag sova :$
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0