Used To Be

You used to be my everything
I used to be your only king
We used to be unseparable
We couldn't spend the nights away
You used to be my melody
You used to mean the world to me
You didn't even say that you were sorry


Det här låten har gått på högvarv i min mp3. Sen när jag inte lyssnat på den har det funnits i mitt huvud hela tiden, varför är det så med en del låtar? Varför kan man inte få ur dom ur huvudet? Fast...Jag gillar ju låten så det är ju inte så farligt att ha den på hjärnan, men det finns andra låtar man inte vill ha på hjärnan.

Idag har faktiskt inte varit en alls bra dag. Dom som har läst min blogg förut och har ett någorlunda minne kommer kanske ihåg att jag har haft ont i magen några gånger under våren. Det där svidande och stickande smärtan mellan lungorna typ, och det känns som om man ska spy hela tiden. Så idag satt jag mest på friluftsdagen, spelade lite bowling på morgonen och jag lyckade faktiskt vinna! Men sen satt jag mest, måste varit väldigt tråkigt att vara med mig när jag bara typ sitter och surar och inte mår bra och bara klagar. Förlåt! Sprang ner på toaletten för att spy men det kommer inget, egentligen är det bra för jag hatar att spy. Men det skulle vara skönt och bli av med illamåendet.

Nej, nu klagar jag mest. Det kan ju inte vara kul. Jag såg förresten att det skulle vara kallt och skitväder enda fram till nästa torsdag, då skulle det vara 20 grader och sol och lite moln. Får hoppas det blir fint hela veckan ist, för sista veckan ska ju vara fin! Då ska man ha vattenkrig och bara ha kul.

Jag saknar dig så himla mycket! hela tiden, förstår du det eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0