Bal

     
   

Nej, nu orkar jag inte lägga ut mer :) kanske kommer mer någon annan dag. Blev väldigt mycket pussbilder. Men dom är så sweet så det gör inget!

Idag var jag ute och gick i två timmar så nu är jag jättetrött faktiskt, men det känns bra. Skönt att få sova lite inatt. Jag hoppas jag får sova iaf, det har varit så svårt att sova dom senaste två veckorna. Sömnproblemen visar sig lite igen, men just nu är det lugnt. Bara dom försvinner snabbt igen!

Jag har också gjort klart mitt engelskaprojekt, hoppas det går att skriva ut. Annars blir jag sur!

Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en bra kväll :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh gud, en så söt frisyr hon hade!

2009-06-08 @ 13:12:42
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0