And like a ghost, I will be gone

Saturday I love you like gold
Not like the Monday, you pass like a ghost

Jag hade ett väldigt segt internet igår så jag kunde inte blogga + att jag var jättetrött. Igår gick jag upp klockan åtta ungefär för att sedan bege mig till hallen och vara där i tre timmar. Viss var det bara 3 gymnaster men det var riktigt jobbigt ändå, men det gick bra också! Efter det gick jag till gymmet och var där i... 1 tim och 45 min? Jag tror det. Efter kom jag hem och skulle se på PS. I love you. Men jag somnade, måste sett roligt ut när jag, Lina och Martin låg och sov i soffan. Alla lika trötta. Men lite av filmen såg ja! Bra film, jag har lånat boken nu. Det är ju oftast så att boken är bättre. Sen var det oth, det är verkligen så himla bra! Skulle se gossip girl också, men vi hade ju en familjemiddag typ med flera rättersmiddag och allt så missade det, men det var mysigt. Eller ja, familjen + martin. Men det gör inte så mycket, jag fick se gossip girl idag på gymmet ist. Sen såg jag väl på wipeout, vilket roligt program :D Sen såg jag väl på Beck och sen gick jag och la mig. Vaknade jättetidigt idag av att mamma gick upp, för hon åkte till norge idag. Men efter en stund somnade jag om igen och sov som en stock tills klockan ringde 06:30. Vilken konstig dröm jag hade inatt egentligen :S Jag åkte till skolan och skoldagen höll på till ett sen var det dax för gymmet (Y) gött! Efter det gick vi tillbaka till skolan och var där till träningen började och idag var mitt humör på minus 1000000000000000. Inget tålamod. Sen när jag kom hem åt jag väl mat.. Och la mig i badet med en ny bok som heter 14 år till salu. Seriöst. bättre bok har jag aldrig läst, så himla hemsk men samtidigt så himla bra. Man blir ju fast i den :$ Men men, kalla mig boknörd ni! :D Men jag rekommenderar den starkt! Men nu ska jag nog snart lägga mig i min säng och läsa!
 Bjuder jämt på några gamla bilder!  Puss :*

       Som ni ser var jag väääldigt liten..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack sötnos!

2009-03-10 @ 07:32:42
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0