Bra dag

Hej! Vilken dag. Jag har varit i skolan, jobbat med matte. Jag suger på det, Ida fick hjälpa mig och malin. tack sötnos. :) Men jag kan verkligen inte det där med funktioner och algebra. Usch! Jag hade spanska prov som gick rätt bra förutom att jag blandade ihop hecho och estado, haha fattar inte hur jag kunde det. Precis efter jag gjort klart provet kom jag på att jag gjort fel. Åh, va störsamt! Men hoppas resten gick bra iaf. Engelskan sen då, Marianne kom och hälsa på oss! Åh vad jag har saknat henne! Hon kommer tillbaka efter påsklovet. Vi ska egentligen ha prov nästa fredag men våran klass fixar ju som vanligt så provet blir framflyttat typ tre veckor. Drygt. Efter det var det dans! Åh, vad jag älskar det. Det är så himla kul, men det är svårt att dansa bugg som tjej för jag är van att föra ida ju. Ida är den bästa danspartern! Efter det stack jag och ida och gymmade typ lite. Inte alls länge men det är bättre än ingenting ju och sen var det dax att sälja bröd och det gick snabbt och bra. Vi är bra försäljare, fast mamma kom in i slutet och sålde åt oss typ :P Söt hon är. Sen kom jag hem, skakade mattor och fixade i mitt rum. Sen badade jag och nu ska jag gå och äta glass med smält choklad i banan med jordgubbar till. Gott :) Sen så ska jag mysa med min familj, för det var längesen. Vi ska se let's dance. Heja Laila ! ;) Ha det bra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar er sa in i helvete!

2009-03-28 @ 02:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0