Canon PowerShot D10

Jag har varit vid sjukhuset idag, varför jag var där behåller jag nog för mig själv. Men det är inget fel på mig! :)
Fast..Jag mår inte bra, mår så himla illa. Det där illamåendet förföljer mig ständigt ju.



Ser ni vilken underbar kamera?

Canon PowerShot D10 Funktioner

· vattensäker (till 10 m), stötsäker (1,22 m), köldtålig (-10 °C) och dammsäker digitalkamera

· 12,1 megapixels

· objektiv med 3x optisk zoom och optisk bildstabilisator

· smart automatiskt läge med teknik för motivigenkänning

· DIGIC 4-processor för snabba svarstider, suverän bildkvalitet och intelligenta tekniker

· ljusstark 2,5-tums PureColor-LCD II-skärm med 2 mm tjockt skydd

· motverka oskärpa med hjälp av bildstabilisering och tekniken för rörelseigenkänning

· enkelt att fotografera människor tack vare tekniken för ansiktsigenkänning, ansiktsval- och spårning, blinkningsigenkänning - samt FaceSelf-Timer och automatisk borttagning av röda ögon

· tillbehörssystem med axelrem, halsrem, rem med karbinhake samt framlockssats

· många fotograferingsmetoder och speciella motivprogram

• VGA-filmer med 30 b/s

Den vill jag verkligen ha! Jag vet att jag har en systemkamera men jag skulle vilja ha en bra och liten kamera att bara kunna lägga i fickan och den här är ju så söt och liten. Men priset är ju ungefär 3500 kronor och jag måste ju ha en ny mobil innan. Plus att jag ska spara pengar till spanien. Aja, vi får se. Men ni måste hålla med om att den är fin?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är fin!

Och det är så roligt att ha en undervattenskamera. :D



Vad jobbigt att du mår illa.. :/ Tack för att du erbjöd mig din tröja idag, sötnos! Skulle tagit den om Ina inte kastat sin på mig. ;)

2009-03-19 @ 18:33:43
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0