Hovfjället

Åh herregud va trött jag är! (ja, det är jag hela tiden. Jag vet) Men nu.. Det går inte att beskriva, fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden? Jag gör ju ingenting :S Knepigt det där.

Jag har varit på hovfjället idag med skolan. Det var rätt kul förutom att jag blev åksjuk på vägen upp och hade ont i magen typ hela tiden. Det blev bara värre och värre det. Men det var fint väder, men väldigt kallt. Fryser fortfarande. Men bra sällskap, Ida och Linette :) Efter en stund mådde jag inte alls bra och åkte och satte mig och försökte värma mig i solen. Fick sällskap av julia och hanna :) söta tjejer det! Jag åkte hem med den tidiga bussen, skulle egentligen åkt med den sena men jag sket i det. Vägen hem var dryg.

När jag väl var hemma duschade jag och la mig och sov till one tree hill och gossip girl som min familj spelat in åt mig i söndags eftersom jag var på bio, gulligt va?

Jag ska försöka ta det lite mera lungt, som om det går?

Förresten har mina skor kommit nu, dom svarta. Dom vita kommer inte förren den 25 maj. Drygt eftersom jag ville ha med dom till spanien. Dom svarta var lite stora, 37:er och stora? Jag skulle tagit 36 :( och jag orkar inte skicka tillbaka.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos, inte tråkig kommentar alls! <3

Jag är också grymt trött! Och jag har ju gjort MINDRE än dig idag, liksom. ;)

2009-03-24 @ 19:19:12
Postat av: jennibenny

Vi ska till Hovfället i motton gott de <33 Kram

2009-03-25 @ 19:01:22
URL: http://jennibenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0