I open my heart for you!

Thursday!
Så trött är jag idag, ovanligt jag vet. Idag var det till att vara snabb, jag stod i duschen alldeles för länge, shame on me. Men seriöst, det är verkligen jättesvårt att duscha snabbt. Jag skulle kunna stå där på morgonen lika länge som jag står i duschen på kvällen. Varmt och skönt. Iaf, nu har mamma äntligen kommit tillbaka med hårblåsaren, gissa om jag saknat den. Nejdå, jag har väl klarat mig men den är väldigt bra att ha! Men återgår till min dag, den började rätt drygt. Spanskan kände jag mig helt nere på, fast det vi lärde oss var faktiskt kul. Men dagen blev bättre och bättre faktiskt. Det är lite synd att skolmaten förstör typ skoldagen, det finns aldrig något att äta ju. Värre än kattmat! Efter skolan drog jag till gymmet i ungefär 1 timme och 25 min. Efter hämtade min pappa mig och vi åkte hem och åt mat och jag la mig och kollade på "möss och människor". Våran klass har sett den med svenskan, men jag har missat det så fick ta hem den. Den var faktiskt bra. Bölig som jag är fick jag tårar i ögonen när dom sköt hunden, jag hatar när djur dör. Och det är ju liksom bara på film? Nu har jag hämnat här, som jag sa för nån minut sen är jag lite trött, eller ja. Väldigt trött, men jag hoppas ni får en bra natt. Imorgon är det nationella prov i engelska som gäller. Wish me luck!

 Sommar sol tack? Gammal bild!

Nej nu ska jag gå och mysa med den som ligger under mitt täcke. Katten alltså (A) Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0