Lördag

Idag har jag och min minsta storasyster varit ute och gått i ungeför en och en halvtimme :) Åh va skönt, det är så himla skönt att ha en syster man kan prata med allt om! Det som fattades var ju våran storasyster, vi saknar dig massor! Mer har jag inte hittat på idag, ska äta och så snart med the family. Imorgon ska jag träna från klockan nio till tolv. Jobbigt! Sen drar vi till Östmark och grattar Victor som blir arton. Grattis :D



Ha en bra kväll och glöm inte att vi ska släcka klockan halv nio ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ocksa vara med och prata och mysa! saknar er fucking skitmycket. Kom hit! :) <3

2009-03-30 @ 04:27:30
Postat av: Hanna

Åh, så söt bild! <3

2009-03-31 @ 19:56:41
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Elin

Snygg du är Julia :*

2009-04-07 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0