Lördag/Söndag

Gårdagen var jättebra, vi var i karlstad för att kolla färjestad-skellefteå..Stavas det så? Det måste jag kolla..Ja, det gör det visst. Aja, vi åkte hemifrån ungefär klockan tolv och när vi kom fram så åkte vi till bergvik. Vi hade typ 50 minuter på oss att handla det vi ville och jag fick med mig två linnen och jeansleggins hem. Jag gillar! Sen åkte vi ut till löfberg lila arena och satte oss och väntade på att matchen skulle starta. Det var en riktigt bra match, inte så spännande men bra ändå. Färjestad vann med 6-0! Vi åkte hem efter det och jag hoppade direkt in i duschen och satte mig ett litet tag vid tvn. Robinson, men det var inte så bra tyckte jag. Gick till datorn och spenderade min tid där tills jag gick och la mig i en nybäddad säng. Imorse vaknade jag riktigt tidigt. 08.35 och jag kunde inte somna om. Jag hatar det, jag vill ju sova. Dagen som jag planerar den nu är att jag ska gymma snart, duscha, sen plugga lite matte, fixa iordning mig lite och sen se på I taket lyser stjärnorna. Jag tycker om den boken så himla mycket, jag kommer ihåg i typ fyran när jag läste den första gången. Jag kunde inte sluta läsa, hoppas filmen kan vara någorlunda i klass med filmen :)

Ni kanske får bilder och ett inlägg ikväll om jag orkar, annars hoppas jag ni får en riktigt bra fortsättning på dagen. Ha det bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0