Ny bloggdesign :( :(

Igår hann jag inte skriva nått, för jag hade inte så mycket tillgång till dator. Var i skolan och vi slutade 10?! Ulf kände sig lite nere igen och åkte hem. Men vi klagar inte, kan bli lite drygt att sitta i skolan till typ två bara. För då var det gym, åh vad det är skönt att träna! Och sen var det mindre skönt att  gå till hallen och ha träning med gymnasterna. Ingen lyssnar ju och om man är trött så orkar man inte skrika hela tiden. Och jag vill verkligen inte vara en såndär sur ledare. Det är inte bara tråkigt för dom som tränar, det är tråkigt att vara sur också. Aja, sen åkte jag hem till farmor och farfar och fick mat och fick umgås med dom. Det är faktiskt skönt att vara där, farmor är så gullig och passar upp på en hela tiden känns det som. Herregud, det borde vara tvärtom. :) Skulle sova tidigt också hade jag tänkt mig men icke sa nicke, Lina skulle ligga och prata med henne. Jag fick tillslut säga till henne att vara tyst. Haha stackarn. Men ungfär lite innan elva slocknade jag tror jag.


Vaknade idag och såg att solen sken ute och blev jätteglad, skulle egentligen åkt bil till skolan men jag sa till farfar att jag ville gå, det var ju helt underbart! Dagen idag har däremot gått jättesakt och verkligen segat sig fram. Fast jag jobbade bra på slöjden men inte på matten! Jag suger på matte.. Men men, det är bara att jobba på och försöka. Fick reda på SO-uppsatsen också, VG+. Rätt nöjd över det faktiskt :) Nej nu ska jag sova faktiskt.

Natti :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blev jättefint, men texten är lite lite svår att läsa. Prova att göra den mörkare!

2009-04-01 @ 10:08:09
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: ida

Den vart super bra ju :D

2009-04-01 @ 20:49:22
URL: http://alskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0