skit

Känns som om kvällen kommer suga.. faktiskt.

känns inte som jag varit mig själv på senaste tiden heller. inge ork eller kraft eller lust till någonting. till och med min lärare märker det :S det är så konstigt tycker ja. konstigt ont i magen har jag också, typ under lugnorna :( haft det hela dagen. jag känner mig just nu precis som förra vintern. jag vill inte, jag vill inte dit igen. ner dit igen. trött hela tiden och ingen glädje alls. jag mådde inte bra då och det vill jag. jag vill må bra och vara glad. och jag borde ju vara glad, det borde jag verkligen. men jag kan inte pressa fram ett leende. det går inte.  jag hatar att vara ensam, jag har nästan ångest över det... förlåt för det här inlägget :(

j
ag möljde inte lika mycket som jag brukade igår. jag somnade som vanligt..men jag hade som vanligt kul med er tjejer. ni är ju bäst! nu sitter jag ju ensam framför melodifestvalen. inte kul, inte kul! och träning i tre timmar imorgon har jag inte lust med. verkligen inte! men gym efter har jag lust med och sen one tree hill och gossip girl på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0