Tönt

Nu sitter jag och ida här som två nördar framför varsin dator. :$ Ida? Du är en tönt. ; )

Dagen då som gått? Ja, det har varit bra. Jag och Ida har skrattat skitmycket, så himla härligt nu. Solen kikar fram titt som tätt och lyser upp min dag. Plus att det är en kort skoldag, LK, Engelska, Lunch, Resurs och NO. Slutar vid ett. Jag och Ida drog väl och pushade lite på gymmet. Det var mycket mycket folk idag tycker jag. Det är skönare när det är lite lugnare tycker jag(igen). Efter det drog vi tillbaka till skolan och var i hallen och jag fick träffa min sötnos :$ puss!

Sen kom ungarna och möljde med oss, och jag var otroligt trött faktiskt. Men dom är söta! Önskar bara man kunde få dom att lyssna lite mera. Sen efter träningen begav sig jag och ida hem till mig och hon ska sova här. Va med på att jag möljer sönder dig ;) Nej, vi ska nog gå och se lite på hockey nu? Färjestad vinner nog igen, skräll (Y)

Men sov gott allihopa! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Emmis

vilka spelar dom final mot? hejja farjestad!

2009-03-24 @ 06:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0