Torsdag

Skolan var som vanligt, eller vanligt och vanligt. Jag gjorde ett prov, som jag är rätt nöjd med?
Och så var vi ute på äventyr som tillslut blev rätt eller vad säger ni tjejer? :) Bra att allt gick så bra. Efter skolan drog jag och ida till gymmet och var där ett tag. Jag fick typ instruktioner. Nu ärre bara att köra liksom. Morfar fick komma och hämta mig så fick jag åka hem dit och äta. Mormor och morfar åker till thailand imorgon också! Gud så skönt för dom, fast det var ett år sen dom var där förut, och typ 9 månader sen dom var i spanien. dom åker hela tiden :) Sen skjutsade morfar iaf hem mig och jag har bakat och spelat wii. För en timme sen kom mamma hem och vi spelade också, hon är som ett litet barn nu. Hihi, så söt så min mamma :) Men jag måste sova nu känner jag. Imorgon är det skola, gym och sen ida och linette som gäller! Puss på det och puss på dig! :*

Kommentarer
Postat av: Emmis

hej gullet!

min blogg funkar inte sa jag kan inte blogga. kom antligen in pa din! harligt att hora att du kommer igang med gymmandet :) jag ar i hevery bay nu och det ar asvarmt! hihi. Imorgon aker vi ut pa fraser island.. en sando ute i havet. vi ska campa dar hela helgen och jag ar tillbaka pa mandag! ta hand om dig och halsa alla! Love you baby <3

2009-03-06 @ 07:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0