Trött...

..det är just vad jag är idag. Jag gick upp klockan nio idag för att sen bege mig till kyrkan. Jag gillar det inte, det är himla drygt och jag fattar inte varför jag ställer upp. Måste vara för att jag är så himla "snäll". Haha, kul och läsa när jag är så positiv. Nej förlåt, jag är så himla trött bara. I kyrkan var det iaf 60 konfirmander som var på besök, hur lyckas jag alltid bära kors när det kommer konfirmander på besök. Så var det när jag själv var konfimand också! Lyckat lyckat. Efter kyrkan bar det av till gymmet. Jag och mamma var väl där i en och en halvtimme? Ungefär. När jag kom hem var jag väldigt trött och nu har jag jätteont i huvudet :( Tror jag somnar snart igen, men det får jag inte för det är ju one tree hill och gossip girl snart. :*

Förlåt för jag klagar så mycket, för jag är egentligen jätteglad :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0