tråk

bara för att jag har tråkigt.

100 frågor - 100 svar

SENASTE
1. Person du chattade på msn med?
  Eric : )
2. Person du pratade med i telefon?  Lina
3. Gång du var ute? Typ, förut
4. Låt du lyssnade på? jag vet inte :S
5. Sida du var inne på? blogg.se
6. Film du såg på? dream girls
7. Plagg du köpte? kommer inte ihåg
8. Bok du läste? åter till cold mountain
9. Gång du var sjuk? typ, inte så längesen
10. Fotot du tog?  förut

SENASTE
11. Tjej du kramade?
Ida eller linette
12. Pojke du kramade? pappa
13. Gång du sa att du älskade någon? idag
14. Du pussade? : $
15. Kärlekslåten du lyssnat på? I do anything - Jason Mraz
16. Gången du höll någons hand? Idag
17. Hjärtat du ritade ? Förut, på min handled
18. Gången du tog ego-pics? förut >.<
19. Gången du hånglade med någon? ...
20. Gången någon sagt kram till dig? kommer bannemej inte ihåg :O

FAVORIT
21. Ämne?
So typ
22. Målning? farmors : )
23. Veckodag? Fredag
24. Citat? För varje minut du är arg, förlorar du 60 sekunder av gläjde.
25. Färg? vet inte
26. Affär? gina tricot
27. Kompis? Ida!
28. Dröm? vet inte..
29. Låt? Finns många!
30. Dryck? Mjölk

JUST NU
31. Glad eller sur ?
mera sur tror ja :S
32. Har du någon i närheten av dig? Nej :( :( :(
33. Sugen på? sällskap!
34. Hungrig? NEJ!
35. Vad har du på dig? mjukisbyxor och en t-shirt
36. Har du vax i håret? Nejj!
37. Behöver du gå på toa? nej
38. Vad ser du på just nu? skärmen och tvn
39. Vad är klockan just nu? 22.39
40. Har du ont någonstans? Magen, jätteont :(


FAVORIT (FÄRG PÅ KLÄDER)
41. På strumpbyxor?
enfärgade iaf
42. Huvtröjor? Olika tror jag nog.
43. Mjukisbyxor? Grå eller svart
44. Koftor? Beror på vilka byxor man har.
45. Jeans? Mörka!
46. Linnen? Vitt!
47. Skor? Vita eller typ svarta,
48. Jackor? vet inte
49. Strumpor? enfärgade!
50. Mössor? Svart eller vit


TVÅ ALTERNATIV
51.
Mage eller rygg? Mage
52. Vax i håret eller utan? utan
53. Björn Borg eller Adam underwear? Björn Borg
54. Piercing eller utan? Killar,  Utan!
55. Fjortis eller emo? haha, väljer man mellan det?
56. Ögonbryn eller ögon? Ögon :)
57. Lång eller kort? Lång
58. Svart eller vit hudfärg? spela roll?
59. Stora eller smala läppar? spelar inte mig någon roll
60. Svart eller blont hår? det man passar i.

TVÅ ALTERNATIV (TJEJER)
61. Plockade eller oplockade ögonbryn? Plockade
62. Kurvor eller smal? Mitt i mellan
63. Fyllig mage eller platt? jag bryr mig inte
64. Piercing i ögonbryn eller läpp? Läpp!
65. Punk eller emo? haha, jaja. spela roll?
66. Fashionista eller fjortis?  fashionista?
67. Långt hår eller kort? Långt, eller jag vill ju ha det men
68. Halsband eller armband? vet inte :S
69. Långa eller korta naglar? Långa
70. Anorexia eller överviktig? Men :S tänker ja inte svara på..


HAR DU NÅGONSIN
71. Tjuvläst någon annans dagbok?
Nej
72. Använt brun utan sol? Ja, men inte seriöst
73. Stulit något? Nepp
74. Sminkat dig som emo? Ja, några gånger :P
75. Rivit sönder någon annans bibel? varje dag, not.
76. Slagit sönder något av ilska? Ja!
77. Färgat håret svart? nej
78. Färgat håret rosa? nej
79. Spytt upp maten utan anledning? nea
80. Ätit dig mätt på godis? usch ja


HUR MÅNGA GGR HAR DU
81. Ridit på en häst?
många gånger:)
82. Gjort sönder andras saker? några gånger :$
83. Varit full? Aldrig
84. Rökt? aldrig
85. Färgat håret? bara tonat
86. Klippt av ganska mycket av håret? några gånger
87. Tjuvringt på dörrar som tonåring? tror inte jag har det :P
88. Varit i Täby centrum? nångång tror jag
89. Varit i Spanien? 2, 3 snart :)
90. Varit i Turkiet? Aldrig


VS.
91. BDB vs. facebook ?
blogg (Y)
92. Amanda Jenssen vs. Marie Picasso?  ingen
93. Killar från Sverige vs. Finland? sverige tror jag nog
94. Schack vs. fia med knuff? spela roll
95. Katt vs. hund? Vet inte, gillar båda
96. Lesbisk vs. Gay? Haha, vet inte :S
97. Tacos vs. tortilla? Tacos
98. Dator vs. Tv? Dator
99. Tim Burton vs. Steven Spielberg? ?
100. Balett vs. modern dans? det beror på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0