Bra dag

Idag var det nästan ännu segare att gå upp, fast jag gick upp typ tio minuter senare än vanligt. Lite drygt, men jag somnar sent på kvällarna ju (A) Men jag gick upp och hade faktiskt tänkt att ha lockigt hår men det blev bara en katastrof av allihop så jag plattade det. Men har inte gillat håret idag! Mamma har ju tagit med hårblåsaren till Norge så det har vi ingen heller. Igår plattade jag håret med jätteblött hår! Det kändes mindre bra, håret blir ju jätteslitet av det. Nu har jag använt hårinpackning i två dagar. Goldwell och bedhead, bedhead är nog bäst tror jag! Vill ni ha en bra inpackning ska det vara bed heads treat me right, kostar runt 240 kronor hos frisör! Nog tjatat om mitt hår. Jag var i skolan idag, det var en rätt bra dag idag. Matten gick det bra i och fick tillbaka no-provet. och det var inte alltför hemskt resultat :D Nej, som sagt. Ingen dålig dag. Efter skolan var det ju dax för det där dryga konfirmationen igen, jag orkar nästan inge mer :S Förlåt max för jag tvingade på dig det där arbetet, men vi kommer iaf till vadstena :) Nej, nu ska jag nog snart gå och läsa.

 
Bra inpackning (Y)
Ge ditt hår en uppfriskande behandling med Treat Me Right.
Den här pepparrmintkuren ger ditt hår den spa-behandling
som du verkligen förtjänar.

Egenskaper: Glansigt silkesaktigt och friskt. Reparerar håret,
motverkar oxidering av färgat hår,
ökar blodcirkulationen i hårbotten.

Känsla: Smidigt och mjukt. Glansigt silkesaktigt och friskt.
Hårtyp: Alla typer och längder, även kemiskt behandlat.
Doft: Pepparmint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0