Onsdag

Miercolés

Bra dag, det var en riktig skön dag i skolan. Vi var väldigt lite i klassen och det var väldigt lugnt om jag får säga det själv. Matten på morgonen och den var lugn och jag jobbade på bra faktiskt. So, vi såg på pianisten och den var verkligen jättehemsk. Jag fattar inte hur man kan leva med att behandla en annan människa sådär. Usch, det är riktigt riktigt vidrigt. Men vi har något att göra nu några so lektioner framöver, den är över två timmar lång. Idrotten är kul nu eftersom det är gymnastik! NO, haha Ulf kör sin vanliga replik :
- Jag ska bara köra en snabbis på tavlan
Och så blir det att han står där hela lektionen, pratar och pratar och ibland pratar han inte ens om det han ska prata om. Lille Ulf! Svenskan var ju också bra idag, för vi läste och jag läste ur 14 år till salu. Det är nog något av det hemskaste jag läst, att hon stod ut att leva så. Jag tycker verkligen synd om henne. Ja, det handlar ju om en som säljer sex för pengar. Men tillslut blir det som en drog, hon får abstines(stavas?) och så. Men det männen gör mot henne. Usch, det är hemskt! Men nog tjajat om böcker och filmer. Men det är bra saker iaf ;) Spanskan var vi i datasalen på och Engelskan... Ja, den var som engelskan är nu för tiden. Tomt utan Marianne, men vi måste ju ge Anna-Karin en chans också. Våran klass är ju faktiskt inte den lättaste att ha om man säger så.

Nu är jag trött, jag vet att det är skräll. Haha, men det är så nu för tiden vettni. Jag är inte riktigt mig själv längre, fattar inte vad det är med mig. Tar varenda liten skit grej personligt, även om det kommer från en kompis och är skämt så sätter det sig i hjärnan och försvinner inte. Jag hatar det verkligen, varför måste jag vara så va? Nej, ska gå och lägga mig nu så blir det att ta nya tag till imorgon och försöka, försöka och försöka!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag vill krama dig min lilla syster <3

2009-03-12 @ 06:26:27
Postat av: Anonym

Förlåt Julia :( <3

2009-03-12 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0