Feel the rain on your skin

Tisdag!
Idag har jag och ida stått i caféterian och bilder på det kan ni kolla på alskamer . Ida blev lite sur på mig ett tag, men inget som höll i sig. ; ) hon har sina moments ibland. Efter skolan satt jag med fysikboken ett bra tag innan jag insåg hur mycket jag frös, så tog med mig boken och la mig i ett jättevarmt bad. Åhh, så skönt! Jag ska nog snart gå och lägga mig. Varför ska jag vara så trött nu för tiden? Jag känner ingen ork. Ingen ork för skolan eller någonting, eller jo. Jag vill träna! Det har jag ork till? Jag vill iaf lägga mina sista krafter på träningen, igår sprang jag ju och sen fick jag skitont i höften efter det : ( för bara att springa några minuter, skit också! Tänk om man kunde få göra något utan att det ska göra ont! Nej, nu ska jag sova. Mer blir än såhär blir det inte idag, hoppas ni får en bra natt med mycket sömn : ) det vill jag ha för en gångs skull!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0