What have you done to me?

Nu är jag hemma för någon timme. Full rulle hela dagen, eller ja. Skolan var väl inte så jobbig, vi hade inställd matte och engelska. Vilken betyder att vi hade inställt första timmen, sen spanska, sen inställt och sen idrott och sen slutade vi. Idrotten typ kom vi på konceptdansen? Haha, våran klass. Det är så himla kul med idrott just nu, eller ja. Det är ju ofta kul, men nu kan man inte sluta le på idrotten. Dans<3

Efter skolan gick jag och ida till polisstationen och fixade ett pass åt henne. Jag måste verkligen också fixa mitt, det går ut medans jag är i spanien. Sen åkte vi och gymmade i 1 och en halvtimme. Vi satt ett tag och väntade på bussen och prata och jag var dryg ;) Sen åkte jag buss hem och gick lite i det sköna vädret. Jag är hemma nu men ska snart gå ner till torsby igen och träna gymnastik i två timmar. Ikväll kommer ida och linette hit, jag kommer somna :$ Förlåt tjejer i så fall. Men ni får väcka mig.

Hoppas ni får en bra kväll folket, det ska jag ha :) Puss.


  Såhär ser jag ut på morgonen.


Jag saknar emma! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, dans ja! Älskart!

Och tack så mycket. ;)

2009-03-21 @ 19:01:58
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Eric

Guud va snygg du är Julia ! =D

puss på dig <3

2009-03-21 @ 22:29:10
Postat av: Emma

JULIA! Jag saknar dig med. My lovely sister. Men snart kommer jag hem :)

2009-03-22 @ 06:17:20
URL: http://A!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0