Plattång

Anonym undrade vilken plattång jag använder och jag kan väl skriva lite om den då :)

Den heter Magical professionell  från hairdress. Vart man kan köpa den vet jag inte, för jag fick den i julklapp.



Såhär söt är den, rosa och allt :) Ingen avancerad design, men jag gillar den.
Den blir jättesnabbt var, så utmärkt för den som inte vill vänta.

Varierbar temperaturinställning för alla hårtyper, max temperaturen är
200grader och min temperaturen är 80grader.
Den har den senaste teknologin inom sitt område, utmärkt för att platta och styla håret
Roterbar sladd 360grader
Specialbehandlade keramikplattor som skyddar
hårmolekyler från skador/ gynnarvälmående och glänsande hår.
Av/På knapp
Lätt i handen & mycket enkel att använda.

Ja, det var väl allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0