Bättre så

Jag vill bara kapa av armen, det skulle bannemej vara skönare än det här. Ryggont, huvudvärk och feber. Ensam hemma, just nu känner jag mig inte så väldigt glad om jag säger så. Hemma ifrån skolan, åkte med 12 tåget hem och har verkligen inte gjort något vettigt under dagen. Jag tycker inte om att ligga still såhär men jag har inte mycket annat att göra när det blir såhär. Men kan säga att jag är glad över att jag tog sprutan, för hur skulle jag må om jag fick svininfluensan då?


Jag ska snart bege mig mot sängen men ska visa er en sak innan. Just nu är det 4,4 minusgrader och 22 cm snö i Idre. Lite klent med snö men det är ju början av november så det blir ju bara mer och mer, tyvärr ska vi ju inte dit förren på påsklovet. Det är ju verkligen jättelång tid.

Myyysigt.

Fast...

Jag skulle nog inte säga nej till detta, ta mig till dominikanska republiken någon!

Nu säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0