Duschprat

Idag hade vi YÄ(yrkesämnen) och vi fick lära oss lite om hur man lägger ögonskuggen beroende på vilken ögonform man har. Jag själv har mandelform med lite nedåtlutande i inre ögonvrån. Jag och Sara arbetade tillsammans, det är så otroligt kul att lära sig! Bild och form var till och med roligt idag. Vi fick rita kroppar och sen måla kläder. Mer av det tack!

Jag har nyss duschat. Har gått och frusit hela dagen och tyckte det skulle vara otroligt skönt att få duscha förut. Jag älskar ju att duscha, skållande hett ska det vara. Hela jag ryser då! Men idag, idag ska ni veta. Jag satte på duschen och stod och väntade på att det skulle bli varmt. Det blev lite varmt men ändå ganska kallt, men jag gick in i tron om att det skulle bli varmare. Blev det det? Nej. Det blev kallare, första gången det har varit kallt när jag duschar i karlstad. Men detta gillas inte.    



Kolla duschen, fatta vad jag skulle vilja ha den! Men den är antagligen förbjuden i sverige? Ingen aning om varför..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, wow, vilken häftig dusch! Ih, vill också ha!

Det är så störande när man vill duscha och känner sig lite regnväderstrött och frusen, och så finns det inget varmvatten. Inget gör en mer irriterad!

2009-11-25 @ 09:29:00
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0