I'm back

Hej, nu är jag tillbaka! Jag tog en bloggfri helg och det kändes ganska skönt. Fast var inne några gånger och var påväg att skriva ett inlägg men jag sket i det. Jag har hunnit så mycket sen i onsdags. Dansa, gymma, åka hem till torsby, gå ut och gå, mysa med familjen, öppet hus på stjerne, träffa jesper, träna lite till, träna småbarn och gymma. ag har säkert glömt något! Sen så har jag också kört lite bil. Nu är jag igång och kör på riktiga vägar också, i och för sig ganska små vägar med lite trafik men man måste ju börja någon gång eller hur?

Idag har jag varit i skolan, haft svenska, engelska och matte. En ganska kort och ganska tråkig dag, iaf om man kollar på lektionerna. Fast matten var ganska kul, haha ja ni hörde faktiskt rätt. Jag hatar ju matte egentligen men jag tycker om procent och procentenheter och allt sånt där. Nu ska jag faktiskt ta och packa väskan och bege mig bort till syrefabriken. Har lite träningsvärk från gymmet igår som ska bort. Det blir antagligen ett jympapass tror jag. Vi hörs kanske efter det, ha det bra så länge!♥


Haha en så fin gammal bild bjuder jag på!


What can I say - Dead by April


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötnos!

Haha, jag gillar också procent och det. Fast jag tycker ändå inte att matten blir rolig. ;)

2009-11-17 @ 16:36:25
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så himla fin bild alltså! ;D

2009-11-17 @ 21:00:44
URL: http://eliiiiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0