Ki balans

Hej hej! Nu är jag hemma från skolan igen. Haft en ganska bra dag idag. Började med en stort föreläsning på morgonen och åkte sedan till Sundsta för att ha idrott. Vi sprang och spelade bollsporter och dansade. Skitkul! På lunchen träffade jag Max för han var i karlstad och hälsade på. Sen var det matte och datakunskap. Hade test i datakunskapen, MVG!

Nu sitter jag hemma, har nyss lagat mat och ätit mat med Ida. Har städat lite här hemma också och fått det mysigt. Sen så har jag bokat in ett pass klockan sex på syrefabriken. Det blev ki balans, tycker det verkar kul fast det kommer nog vara svårt första gången.


F&S lugnaste träningsform med
inspiration från yoga, qi gong, pilates, grounding, basal kroppskännedom och olika avslappningstekniker.
Ki balans är ”barfota”, frigörande och
avstressande träning.
Med sköna och naturliga rörelser tränar du balans, rörlighet, avspänning, koncentration, andning, kroppskännedom och riktar fokus mot upplevelsen i din egen kropp.


Kommentarer
Postat av: petra k

ki balans låter nice efter den här jobbiga veckan ;o

2009-11-26 @ 21:37:29
URL: http://petrakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0