Lite småprat

Hej hej! Jag är så himla trött just nu. Känns inte som om jag haft en ledig stund idag. Vaknade ungefär halv åtta imorse. Eller, vaknade. Jag blev väckt av mobilen. Gick upp och fixade mig och drog till skolan. YÄ på morgonen med avslappning först, sedan var det dax att sminka i höstfärger. Jag och Eira sminkade varandra. Men jag är ju vinter och det såg hemskt ut på mig medans Eira är höst och passar jättebra i de färgerna. Haha min foundation asså!
Hade hälsopegagogiksprov idag också, gick nog ganska så bra. hade matte och sen slutade jag.

Vi jobbar med ögonformer just nu. Det är jättekul faktiskt, men lite svårt. Här har ni lite förslag som ni kan kolla vad ni har för ögonform och hur ni ska lägga sminket.

Själv har jag en blandning mellan almond eyes och down turned eye fast jag har så det går ner där inne istället för därute.

Efter skolan åkte jag in till stan och kollade lite, sen blev det att äta med mamma och sen utvecklingssamtal.

Det var ju öppet hus idag också. Det var också jättekul, det kom ganska mycket folk och vi fick bli sminkade och sminka. Denna gång fick jag färger jag passar i, haha skönt.

När vi kom hem fixade jag och mamma min adventsstjärna som vi köpt. Nu har jag adventsmys, fattas bara snön!  Mysigt att träffa mamma iallafall, jag älskar dig!♥

Nu har jag duschat och tränat på hantverkarkunskapen med Ida, vi kan massa nu! Duktiga as hell är vi. Nu ska jag sova för jag är megatrött. Godnatt !


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig med<3 det var riktigt kul att få se hur ni jobbar i studion. Synd bara att vi inte hade mer tid på stan, hade varit mysigt att shoppa lite tillsammans men vi fick ju lite mat iallafall!

2009-11-25 @ 23:17:13
Postat av: elin

down turned eyes it is >< :p attans..

2009-11-26 @ 19:01:58
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0