Mode

Hej! Lite dålig uppdaterning men aja. Sitter och kollar på lite klipp från Victoria's secrets fashion show. Det är verkligen så bra! Det slår modeveckorna med hästlängder. Modellerna är så fina och glada och dom ser inte så tråkiga ut när dom går. Synd att jag missade visningen i torsdags, den gick på tv va? Ni som läst min blogg länge vet hur mycket jag tycker om Heidi klum, hon är nog en av dom vackraste kvinnorna på jorden! Fast Adriana Lima ligger ganska nära där också. Här får ni lite klipp.




Och så jämnför vi det med Modeveckan i milano, det är ganska annorlunda!



Jag tycker mest om när modellerna ser glada ut, fast då kollar man ju nästan mer på modellerna. Fast det kan man inte göra på victorias, för gud så fina underkläder det är! Och dyra. Sista filmen är ju från modeveckan i milano. I skolan ser vi på dokumentärer om modeveckorna i New york, London, Milano och Paris. Det skiljer sig ganska mycket mellan länderna. Alla har sin egen stil och egen design. Men det är faktiskt riktigt kul att kolla på och intressant. Okej, det var allt för just nu. Vi hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: erika

Den har inte gått på tv i Sverige än, har för mig att du brukar visa den på slutet av året elelr början av nästa år :D

2009-11-21 @ 17:37:08
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0