Natti

Fullt upp hela dagen känns det som, hann ingenting. Stress, stress och ännu mera stress. Jag har åkt buss 4 gånger idag, jag sprang till bussen 4 gånger idag. 1 gång resulterade i ett par sönder mysbyxor(mina favvos), blåmärke, skrapade handleden, blod och svullnader. Låter inte så farligt men men, lite ont i tummen när jag rör på den har jag. Nej, ingen bra dag. Gick ju inge bra på träningen heller eftersom jag hade ont i knäna.

Idag hade vi sminkning i skolan, jag och Olivia sminkade varandra. Haha det är standard det. Vi gjorde peeling och ansiktsmask också, sista gångerna vi går igenom baserna tror jag. Olivia sminkade mig som sagt. Hon gjorde väldigt fint på mig! Blev nöjd. Förresten, tar upp det här:
Poängen för stil, hälsa image var i år 245 i och med att vi var två klasser. Förra året var det 260 och endast en klass. Jag tror att det kommer bli bara en klass nästa år, men kommer inte riktigt ihåg. Men vill man in på linjen får man räkna med att det kan vara höga poäng. Mellan 245-260 eller över det kan man ju satsa på, om inte ännu mer.


Synd att min sminkning inte syns mer. Och anledningen till webbkamerabilderna hela tiden är för att min kamera krånglar just nu. Man kan ta kort men inte föra in dom i datorn. Nu blir det one tree hill och sen soooova!♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, jag hann ingenting alls igår jag heller. Visserligen trevlig tid med Vickykusinen, klippning och teater, men det var så mycket jag inte hann. Som att blogga och läsa bloggar. Jag får ångest när jag missar det vanliga skoldagar!



kram

2009-11-04 @ 12:06:13
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0