One day passing by

Shit vad trött jag är efter dagens dansning! Det gick segt i början men jag kom snabbt igång och kunde ta ut rörelserna. Fast så är det lite innan man hinna bli uppvärmd. Men jag älskar det, att få röra på sig. För någon minut sen hade jag jättemycket att skriva men jag har totalt glömt allt, haha det är otroligt hur glömsk en människa kan vara alltså! 

Idag har vi inte gjort så mycket i skolan. Vi hade YÄ första timmarna, vi började skriva om höst och vad höstar ska ha för färger och hur man ser hur en människa är höst. Ungefär såhär vet man det.

Hösten
Hud: Höstens hud har en gyllene underton. Den kan vara elfenbensvit, persikofärgad, varmt beige eller koppartonad. Många har fräknar.

Hår: Håret har gyllene anstrykning; rött, rödbrunt, koppar, kastanjebrunt, gyllenbrunt, gyllenblont, kolsvart eller gulgrått.

Ögon: Mörkbruna, gyllenbruna, bärnstensfärgade, hasselbruna, klargröna eller blå med en turkos ton.

Vi var också på en föreläsning om hur datorer påverkar oss, riktigt intressant faktiskt. Det är konstigt att man kan bli så påverkad, vi är egentligen "beroende" av våra datorer. Men nu ska jag lägga mig och se på gossip girl. Sovmorgon imorgon, härligt! Godnatt, jag saknar min jesper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0