Snart ska jag träna!

Hej, skriver några rader här innan jag beger mig bort mot syrefabriken. Ska träna.



Jag har varit ganska dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Jag vet inte riktigt varför det blir så. Man tror att man ska ha så mycket tid när man kommer hem. Men det är så mycket man ska hinna med. Träna, hälsa på och umgås med folk och övningsköra. Haha, det lät inte alls så mycket men jag lovar att det finns annat jag måste hinna med! Igår hann jag med att träna barn, hälsa på farmor och farfar, gå ut och gå, äta, hälsa på mormor och morfar, duscha och vara med jesper. Det känns verkligen som om dagarna går så otroligt fort just nu. Och jag slutar ju redan på torsdag. Lediga på fredag! Imorgon börjar jag klockan halv ett. Ja, det blir nog en ganska skön vecka. Och den kommer nog gå ganska snabbt. Enda minuset är nog att jag ska behöva vara ensam två nätter. Buhu!

Haha, shit vilken gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0