Dans

Hej! Jag hade inte tänkt att blogga, har nästan suttit i en timme och stirrat in i väggen. Jag är sjukt trött!
Ont i hela kroppen har jag också. Inte bara träningsvärk i hela kroppen, nej nej här ska vi ha ont i alla leder i hela kroppen också!

Idag har jag varit och dansat. Det var inte en riktig dansgrupp utan ett gympapass med dansinspirerat tema. Men det var väldigt likt dans faktiskt, kände igen många av stegen. Men det verkade som om alla människor kunde allt. Dom har nog varit med från början. Det var ju inte så att dom gick igenom alla stegen utan man fick bara härma. Haha kan ju tänka mig hur jag såg ut som stod där i mitten av alla som kunde danserna och såg ut som ett fån. Men som alltid så var det jättekul och jag är helt slut i kroppen.




Ungefär såhär såg väl jag ut idag, haha nejdå men det är väldigt likt ett danssteg vi gjorde.

Imorgon har vi sovmorgon till klockan halv elva, gud vad skönt. Vi börjar med idrott, sen matte och sen datakunskap. Åh, med Bratt! Hurra. Nu måste jag sova, är så trött och stirrig så det är hemskt. Ont överallt, men det vet ni ju redan.  Godnatt alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: Mammis

i morgon ska du få lite massage i din onda kropp! puss på dig/mams

2009-10-08 @ 16:48:25
Postat av: Hanna

Shit vad svårt! xO Söt mor du har, förresten. :D



Dans är ändå roligt. Åh herregud vad jag vill slänga bajs på springning alltså! ;)

2009-10-08 @ 18:57:02
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Kristin

svar : tack hehe :)

2009-10-08 @ 19:20:08
URL: http://hjaertaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0