Skulle kommit upp igår!!!

Hej alla glada och alla mindre glada!
Kom nyss hem från ett träningspass, det blev friskis och svettis + 10 minuter gång och 10 minters springning. Det var väldigt skönt, jag duschade och bastade efter det. Haha, jag fattar inte vad det blivit med mig. Jag basta? Nej, så brukar det inte vara. Men jag fryser typ hela tiden och det är skönt att få gå in där ensam i värmen och sitta och tänka.

Idag hade jag två inlämningsuppgifter som medförde att jag skulle redovisa också, och det gick som det gick. Okej tror jag iallafall! Olivia fixade mitt hår idag också men eftersom jag inte kan föra in bilder i datorn(NÅGON SOM KAN HJÄLPA?!) så får ni inga bilder.

Jag har varit väldigt yr och så idag, inte kul!


En fin bild från i somras, jag saknar sommaren!

Nu blir det att läsa "Ljudet av ditt hjärta". Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0