Hej!

Gå ut och gå
Inte gå ut och gå
Gå ut och gå
Inte gå ut och gå.

Det är så kallt ute, annars skulle det vara ett lätt väl. Men efter igår så är jag inte så sugen på att gå något mer under hösten. Bara om det är fint väder kanske. Men sen när det blir vinter kan jag börja igen. Just nu längtar jag efter ett riktigt jobbigt gympapass. Det skulle faktiskt vara alldeles underbart. Varmt och skönt. Ska försöka boka in mig på onsdagens aerobicspass. Imorgon är det medelpass som jag ska på och på tisdag är det dans. Åh va kul! Jag längtar. Såg nu att dansen också är på onsdag. Då blir det att välja mellan dom två. Dans får det bli faktiskt så slipper jag boka. Tar ett medelpass på tisdag ist. Slut om det.

Har varit duktig idag, tränat barn från klockan 9-12 och vet ni mer vad jag har gjort? När jag kom hem var det iskallt hemma så fick ta och göra eld i pannan. Jag lyckades!
Nu ska jag ut och gå! Det blir att dra på sig jättemycket kläder. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0