Kort inlägg

Kom nyss ur duschen, har varit och gymmat. Underbart! Annars idag har jag varit i skolan like always. Vi fick shampoonera varandra, lägga make-up och styla håret. Det var verkligen skitkul! Olivia gjorde i ordning mig och jag henne. Kan lägga upp lite bilder, hoppas det går bra tjejer. Haha nej det skulle jag visst inte alls göra. Min kamera vägrar lägga in bilder, nån som vet vad felet är? Det är som om inte kameran sitter i, den visar sig inte i datorn. Men det har funkat förut men för någon vecka sen slutade det funkar. Skulle vara bra om man fick lite hjälp! För annars kommer det inte så roliga bilder tror jag inte. Nej, ska skriva lite på projektet och sen sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0